Instax Biz - upoutejte pozornost pomocí vlastních "brandovaných" snímků

Společnost FUJIFILM představila novou aplikaci INSTAX Biz pro smartphony, zaměřenou na firmy a B2B segment. Díky již legendární možnosti dokumentování důležitých momentů prostřednictvím instantních fotografií přenáší INSTAX Biz tento sentiment do firemního světa a nabízí společnostem nové možnosti kreativity, personalizace a budování značky. Společnost FUJIFILM Holdings Corporation se sídlem v Tokiu uvedla tento unikátní systém pro okamžité pořizování fotografií na trh pod značkou INSTAX již v roce 1998, což znamená, že letos slaví už 25. výročí své existence.

 

 

Na rozdíl od jiných produktů na trhu kombinuje tato nová nabídka kouzlo okamžité fotografie se silou brandingu a umožňuje firmám zanechat dojem na klienty, partnery a zákazníky. 

S rostoucí únavou z digitálních technologií nabízí INSTAX Biz vpravdě osvěžující přístup. S pomocí telefonu, tiskárny pro smartphony řady INSTAX Link* a aplikace INSTAX Biz se akt pořízení okamžité značkové fotografie stává pro firmy a značky velmi snadným a nákladově efektivním řešením.

  •  Přizpůsobení značky: Aplikace INSTAX Biz umožňuje firmám a podnikům, aby každou fotografii opatřily svou osobitou značkou. Od loga přes slogany až po design – tyto „brandované“ instantní fotografie se stávají památkou, která umocňuje prezentaci firmy vůči jejímu publiku.

  • Univerzální využití: Aplikace INSTAX Biz se bez sebemenších problémů přizpůsobí širokému spektru potřeb: od firemních akcí či produktových prezentací až po iniciativy zaměřené na zapojení zákazníků a propagační akce. Její všestrannost zajišťuje snadnou integraci do nejrůznějších událostí.

  • Vysoká míra angažovanosti: V záplavě digitálních technologií nabízí INSTAX Biz zcela nový přístup. Fyzická výměna okamžité fotky podporuje emocionální spojení, které autenticky rezonuje a vytváří trvalé zážitky a vzpomínky na značku. Jednotlivé snímky představují velmi osobní způsob komunikace a mají delší životnost než běžné letáky; fotky si lidé mohou vystavit na lednici, desku stolu nebo vložit do peněženky. 

 

 

Cílem INSTAX Biz je poskytnout cenově dostupný, a přitom účinný marketingový nástroj. Je ideálním řešením pro budování značky pro malé i velké firmy, včetně značek, organizátorů akcí, pohostinství a marketingových agentur.

 

  1. Vlastní fotky, které zdobí značka: Fotografie INSTAX s vlastním rámečkem nabízejí jedinečnou kombinaci analogového kouzla a personalizované značky. Tato speciální památka může podpořit sdílení na sociálních sítích, a usnadnit tak širší zapojení publika. 

  2. Usměrňování interakce pomocí QR kódů: QR kód, který zdobí každou fotku, slouží jako účinný kanál k digitálnímu obsahu, včetně webových stránek produktů, registrací členů a průzkumů. Rychlé, snadné a dynamické generování QR kódů v aplikaci navíc umožňuje měnit jejich určení i po vytištění a zajišťuje sdílení nejaktuálnějších informací. 

  3. Bezproblémový výběr zdroje: Snímání nebo výběr fotografií z fotoalba smartphonu nabízí flexibilitu pro nejrůznější události. 

  4. Tisk ve více formátech: Tiskárny řady INSTAX Link nabízejí výběr ze tří jedinečných formátů tisku – mini, square nebo wide. Tato flexibilita vyhovuje různým situacím a umožňuje pořizovat skupinové snímky, značkové prvky, loga, QR kódy i slogany. Pro ještě lepší využití je k dispozici řada dekoračních fólií INSTAX. Lehké a přenosné tiskárny řady INSTAX Link se připojují bezdrátově prostřednictvím rozhraní Bluetooth, což zajišťuje bezproblémovou použitelnost.

  5. Sledování průběhu tisku: Aplikace uživatelům umožňuje sledovat parametry tisku podle data nebo šablony, a nabízí tak komplexní přehled o výsledcích každé události.


Aplikaci Instax BIZ lze využívat mnoha způsoby pro různé typy akcí, například při sportu, na festivalech, firemních večírcích či nejrůznějších zážitkových akcích. Vložením firemní identity do instantních fotek se vytvářejí pozitivní osobní vazby s publikem. Aplikace INSTAX Biz je zdarma k dispozici pro všechny chytré telefony s operačními systémy iOS a Android. Podívejte se na některé konkrétní akce a příležitosti, při kterých byla aplikace INSTAX Biz využita:

 

Obchodní domy

Vytvářejte fotografické příležitosti pro časově omezené a sezónní události. Přidejte do šablony QR kód, který zákazníky navede na konkrétní kampaň nebo webovou stránku.

Díky Instax snímku před vánoční dekorací v obchodním domě bylo dosaženo 43% míry naskenování QR kódu.

Jen zelenkavá tráva, jasně modrá obloha a tři křiklavě barevné pouťové balónky, které se téměř nepozorovatelně pohupují ani ne moc vysoko, ani moc nízko nad zemí.


Turistická místa

Pořiďte pamětní fotografie doplněné o šablonu vytvořenou pro dané místo. Snímky, které si návštěvníci odnesou, poslouží jako památka na příjemně strávené dny a podpoří budoucí zapojení.

Pořiďte fotografii INSTAX jako přílohu k dopisu domů. Kampaň s osmi hotely a ubytováním v Kumamotu.

Kampaň „Pošlete během své cesty dopis domů svým blízkým“ byla zahájena s cílem oživit cestovní ruch v Kumamotu, do kterého se v celém regionu zapojilo osm hotelů a ubytovacích zařízení. Hosté v těchto zařízeních byli vyzváni, aby si pořídili fotografii INSTAX se šablonou jedinečnou pro jejich umístění, která by doprovázela jejich dopis domů. Kampaň také nabídla příležitost pro větší zapojení zaměstnanců a hostů, kteří se nechali vyfotit.


Tematické a zábavní parky

Postavte si fotostánek a dejte návštěvníkům INSTAX fotografii s jedinečnou šablonou z místa, kde zažili zábavné a jedinečné okamžiky.


Sportovní události

Fotografie INSTAX jsou perfektní památkou na akce fanoušků, můžete nabídnout pamětní šablonu s logem týmu nebo fotografiemi hráčů. Přidejte QR kód pro přístup ke speciální video zprávě, abyste získali ještě prémiovější pocit.

Pamětní fotostánek na Světové sérii Breaking for Gold. 20 % účastníků nahrálo svou fotografii na sociální sítě!

Na soutěži Breaking for Gold World Series byla fotobudka s designem jedinečným pro tokijskou lokalitu. Hosté, kteří zveřejnili svou fotografii se soutěžním hashtagem, obdrželi nápoj zdarma. V důsledku toho více než 20 % hostů zveřejnilo na sociálních sítích pořízené fotografie. Pro diváky to byl skvělý způsob, jak sdílet vzrušení ze soutěže v reálném čase.

Snímky s basketbalovými hráči a QR kódem, který vedl k speciální  video zprávě ocenilo 97% fanoušků.

Na domácím basketbalovém utkání mohli diváci získat dva snímky podle vlastního výběru se třemi hráči. Přiložený QR kód navedl účastníky k průzkumu, který po vyplnění odemkl speciální video zprávu. To, že se fanouškům akce líbila, potvrdil průzkum, ve kterém respondenti uvedli 97% míru spokojenosti.

Více než 750 lidí si pořídilo několik snímků Instax s oblíbenými fotbalisty.

Při fotbalovém utkání na japonském národním stadionu mohli diváci získat dva snímky INSTAX podle vlastního výběru s pěti hráči z každého týmu. QR kód na šabloně je nasměroval na web turnaje. Během 3,5 hodin před zahájením zápasu byly pořízeny fotky s více než 750 lidmi, kteří se shodli na tom, jak efektivní a skvělá zábava na ukrácení času to pro ně byla.


Hotely a Restaurace

Poskytněte zákazníkům INSTAX fotografie, které obsahují šablonu s datem jejich svatby, výročí nebo speciální události.

 
Výlohy a salóny

Pořizujte fotografie s logem vaší značky nebo sezónní šablonou. Nabídněte slevu nebo speciální služby zákazníkům, kteří při příští návštěvě vašeho obchodu přinesou svou fotografii. Touto formou můžete podpořit a potěšit zákazníky, aby se k vám pravidelně vraceli.


Jednoduše si aplikaci stáhněte a můžete začít!

K dostání zdarma na App Store nebo Google Play.

 

Text: Tisková zpráva Fujifilm a Eva Urešová | www.instagram.com/evauresova
Foto: Fujifilm

×

Splátková kalkulačka ESSOX